Příběh klientky - 1. díl

16.12.2019

Poměrně často se mi stává, že se klienti za to, že navštěvují výživovou poradkyni, spíše stydí, než aby se s tím chtěli "vytahovat" na veřejnosti. Minulý týden za mnou ale přišla nová klientka s netradičním přáním. Chce svůj příběh sdílet s ostatními. To, co pro mnohé může být zcela nepředstavitelné, je pro ni motivací. 

Díky tomu si budete moci jednou měsíčně po dobu půl roku přečíst, jaké pocity a výsledky má moje klientka a společně se mnou jí držet palce při snaze dosáhnout svého cíle. Váha, na které začínáme, je 74 kg.

"Ahojte spolubojovnice, své jméno vám neprozradím, ale řeknu na sebe, že jsem studentkou VŠ a je mi 21 let. Rozhodla jsem se, že změním svůj život, své zvyky a že, jak by řekl básník, se vydám na cestu ke svému lepšímu já. 
Vždy jsem trochu bojovala s váhou a řekla jsem si, že chci zjistit, co dělám špatně. Takové ty rady: pij dostatek čisté vody, jez málo ale pravidelně, hodně ovoce, zeleniny, pravidelný pohyb...toho se již pár let držím ale váha, jako by si toho nevšimla :) Proto chci zjistit, v čem je zakopaný pes.

Co více od toho ještě očekávám? Chtěla bych se také dozvědět více o mém těle, jak funguje a co mu vyhovuje. 

Doufám, že mi vyvážená strava pomůže i od dalších problémů. Poslední dobou jsem unavená, pokud nespím minimálně 9 hodin. Taky od začátku podzimu pořád trpím na rýmu. Oboje dávám na vrub nedostatečně pestré zdravé stravě. 

No a samozřejmě i nějaký ten úbytek tuků by se hodil :)
Sama jsem zvědavá na můj začátek hlavně i pro to, že za pár dnů tu jsou Vánoce, svátky obžerství :) A bez cukroví si je představit nedokážu :)
Držte mi pěsti stejně tak, jako je držím já vám, přeji krásné svátky a brzy se zase ozvu :) "

ZAČNU DNES • Palackého třída 33, Brno - Královo Pole 612 00 • +420 770 166 853 • zacnudnes@gmail.com
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky